– Έχει δυσκολία να κάνει φίλους της ίδιας ηλικίας
– Δυσκολεύεται να κατανοήσει την δομή και το νόημα ενός παιχνιδιού
– Είναι αδέξιο σε δραστηριότητες αδρής κίνησης (σκοντάφτει σε εμπόδια, δεν έχει καλή ισορροπία, πέφτει συχνά)
– Έχει ελαττωμένο μυϊκό τόνο, μοιάζει να είναι αδύναμο, έχει μικρή αντοχή
– Χάνεται εύκολα σε χώρους που δεν γνωρίζει καλά
– Δυσκολεύεται να υπολογίσει καλά τη θέση του σώματος του στο χώρο (χτυπάει εύκολα)
– Σπάει συχνά τα παιχνίδια του
– Δεν του αρέσει να χοροπηδά, να κάνει κούνια ούτε ο εξοπλισμός της παιδικής χαράς
– Έχει φτωχό έλεγχο στις λεπτές κινήσεις, δυσκολεύεται να ζωγραφίσει μέσα σε πλαίσιο, να κάνει παζλ, να κόψει με ψαλίδι, δε μπορεί να χειριστεί μικρά αντικείμενα
– Υπάρχει εμφανής καθυστέρηση στον λόγο και στην ομιλία, δεν αρθρώνει σωστά
– Δυσκολεύεται να ντυθεί, να φάει μόνο του, να δέσει τα κορδόνια του
– Είναι υπερκινητικό, δεν μπορεί να ησυχάσει
– Είναι παθητικό, αποτραβηγμένο
– Δεν εξερευνά το περιβάλλον
– Αποφεύγει με ασυνήθιστο τρόπο δραστηριότητες καθημερινής περιποίησης, όπως μπάνιο, χτένισμα, βούρτσισμα δοντιών, κόψιμο νυχιών
– Δεν του αρέσουν οι αγκαλιές, τα φιλιά
– Δείχνει υπερευαίσθητο σε οσμές, γεύσεις, θορύβους, άγγιγμα
– Έχει δυσκολίες στον ύπνο
– Έχει δυσκολίες στο φαγητό, λερώνεται υπερβολικά ή τρώει μόνο συγκεκριμένες τροφές/υφές
– Διασπάται εύκολα η προσοχή του, ή συγκεντρώνεται υπερβολικά σε μια δραστηριότητα με αποτέλεσμα να μην μπορεί να μεταβεί σε άλλη
– Χρειάζεται περισσότερη εξάσκηση από άλλα παιδιά για να μάθει καινούρια πράγματα
– Δυσκολεύεται να πιάσει σωστά το μολύβι
– Γράφει με υπερβολική πίεση στο χαρτί ή πολύ απαλά, ο γραφικός χαρακτήρας του παιδιού είναι κακός
– Αντιγράφει γράμματα & αριθμού, δεν αφήνει διάστημα μεταξύ γραμμάτων και λέξεων, δυσκολεύεται να διακρίνει & να αναπαράγει γράμματα
– Κουράζεται εύκολα
– Δεν ακολουθεί προφορικές οδηγίες
– Έχει ελαττωμένη αυτοπεποίθηση
– Δεν μιμείται
– Δείχνει να μην ακούει όταν του μιλούν